الزامات شغل
· تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته های بازرگانی، مدیریت
· جنسیت: فرقی ندارد
· سن: بدون محدودیت
· تجربه کاری: حداقل 3 سال تجربه مرتبط (تجربه کار در شرکت هواپیمایی مزیت محسوب می شود)
مهارت های عمومی و تخصصی
تخصصی:
· روش های خرید
· شناسایی نقطه سفارش خرید
· آشنایی با قطعات فنی هواپیما
· آشنایی با تامین کنندگان قطعات
عمومی:
· ارتباطات قوی
· مسئولیت پذیری و پاسخگویی
· روحیه مشارکتی
· روحیه برنامه ریزی و سازماندهی
· منظم و دقیق
· زبان انگلیسی در حد خوب
وظایف و مسٔولیت ها
· به روز نگهداري بانک اطلاعات خریدهاي شرکت براي کالاهاي خریداري شده و سفارش تعمیرات
· بررسی امکان خرید یا تعمیر قطعات و تجهیزات در داخل کشور
· بررسی درخواست هاي خرید قطعات و تجهیزات فنی و یا تعمیر آنها
· تامین قطعات مورد نیاز طبق برنامه
· به تامین کننده هاي قطعات و تجهیزات خارجی و در صورت وجود به تولید کننده هاي داخلی RFQ ارسال
· بررسی اولیه صورتحساب هاي خرید یا سفارشات تعمیر قطعات در داخل کشور
· ارزیابی تامین کنندگان
معرفی شرکت
شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 با ثبت در منطقه آزاد اروند و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1386 با ورود دو فروند هواپیمای MD رنگ و بویی دیگر گرفت. اولین پرواز بین المللی زاگرس در سال 1387 با پرواز در مسیر تهران – دمشق انجام شد. این شرکت توانست در مدتی کوتاه، با افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان خود نامی شایسته در میان شرکت های مطرح و رو به رشد کشور به دست آورد و سهم به سزایی در حمل و نقل هوایی کشور را عهده دار شود.