☶ آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت بابک مس ایرانیان (سهامی خاص)- دریافت کارت ورود به جلسه


زمان دریافت کارت

داوطلبان گرامی، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت بابک مس ایرانیان روز دوشنبه مورخ 1397/08/21 ساعت 10 می باشد.

آگهی استخدام

 باسمه تعالی

آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت بابک مس ایرانیان (سهامی خاص)

مهلت ثبت نام و ويرايش اطلاعات ثبت شده تا روز پنجشنبه مورخ ١٣٩٧/٠٨/10 ساعت 17 ميباشد.

شرکت بابک مس ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز جهت خدمت در مجتمع شهربابک از بین واجدین شرایط مرد در مقاطع تحصیلی کارشناسی و فوق دیپلم از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و کسب نمره حد نصاب لازم،  به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید. 

لازم بذكر است كليه مراحل آزمون تا مرحله معرفي به شركت بابک مس ایرانیان، توسط دانشگاه صنعتی شریف انجام مي‌پذيرد .

داوطلبان واجد شرایط می­توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ 97/07/21 تا پایان روز شنبه مورخ 97/08/05 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


الف) شرایط عمومی: 

1.       تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

2.       تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.

3.       نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.

4.       عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.

5.       داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم 

6.       داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت­های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.

ب )شرایط اختصاصی استخدام:

1-     سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:


جدول (1) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع فوق دیپلم  

ردیف

رشته های تحصیلی

مدرک تحصیلی

گرایش

تعداد

جنسیت

عنوان شغل

محل کار

سایر شرایط

1

مکانیک

فوق دیپلم

کلیه گرایش ها

11

مرد

تکنیسین فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

2

متالورژی

فوق دیپلم

کلیه گرایش ها

12

مرد

تکنیسین فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

3

معدن

فوق دیپلم

کلیه گرایش ها

3

مرد

تکنیسین فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

4

برق

فوق دیپلم

کلیه گرایش ها

6

مرد

تکنیسین فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

5

کامپیوتر

فوق دیپلم

کلیه گرایش ها

2

مرد

تکنیسین فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 


جدول(2) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی

ردیف

رشته های تحصیلی

مدرک تحصیلی

گرایش

تعداد

جنسیت

عنوان شغل

محل کار

سایر شرایط

1

ایمنی صنعتی

کارشناسی

ایمنی صنعتی

1

مرد

افسر ایمنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

2

مهندسی صنایع

کارشناسی

صنایع، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها

2

مرد

کارشناس برنامه ریزی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

3

مهندسی متالورژی

کارشناسی

کلیه گرایش ها

2

مرد

کارشناس فنی

مجتمع بابک مس ایرانیان

 

 

2-     شرایط سنی

-         حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان کاردانی 27 سال (متولدین 70/07/21به بعد) و کارشناسی 32 سال (متولدین 65/07/21به بعد) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام (97/07/21) می باشد.

-         موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

1-     مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت 24 ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

2-     مدت زمان سابقه کار مرتبط در شرکت­های پیمانکاری طرف قرارداد شركت بابک مس ایرانیان (تناوب، کامیاران ، معیار صنعت خاورمیانه و ترابر بیتا) که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اينكه سن متقاضي فوق دیپلم از 37 و لیسانس از 42 سال بیشتر نباشد. 

3-     فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان  بالای 50 درصد از شرط سنی یکسال پایین تر بهره مند می گردند .و همچنین در اولویت بکارگیری می باشند


ج) سایر شرایط:

1- براي متقاضيان استخدام در مقاطع فوق ديپلم به افرادي بومي اطلاق مي‌گردد كه دارای یکی از شرایط زیر باشند:

1-1-          محل سکونت متقاضی در یکی از توابع شهرستان شهربابک باشد.

1-2-          محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان شهربابک باشد.

1-3-          طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان شهربابک 

1-4-          فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان شهربابک باشد.

 

2-      براي متقاضيان استخدام در مقطع كارشناسي به افرادي بومي اطلاق مي گردد كه دارای یکی از شرایط زیر باشند:

2-1-          محل سکونت متقاضی در یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد.

2-2-          محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد.

2-3-          طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از شهرستان‌های استان کرمان

2-4-          فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد.

 

3-      شاغلان فعلي در شركت هلدينگ ميدكو و شركت هاي تابعه آن حق حضور در آزمون را ندارند.

4-      متقاضیانی که قبلأ در آزمون­های جذب نیروی شرکت بابک مس ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

5افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در شرکت مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)

6-  تعیین واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت بابک مس ایرانیان می باشد.

7- پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی و نظام پرداخت میدکو خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می‌باشد.

8- پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.

9- شرکت بابک مس ایرانیان هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان و سرویس ایاب و ذهاب برای هیچ یک از شهرستان‌های مجاور نخواهد داشت.

10- معاینات پزشکی و آزمون­های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط­های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می­پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می­باشد. 

تذکر: اخذ برگه ارزشیابی گواهی پزشکی در آزمایشات بالینی و پاراکلینیکی شامل ( ادیومتری، اپتومتری هر دو چشم 10، رادیوگرافی قفسه سینه، رادیوگرافی مهره کمر، آزمایشات تشخیص طبی، پاتولوژی و نوار قلب) می باشد.

11- با توجه به این­که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می­باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ­گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی­باشد.

12- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت بابک مس ایرانیان مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.


د) نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان از تاریخ 97/07/21تا پایان روز شنبه  مورخ 97/08/05مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:


. فایل اسکن شده عکس داوطلب 4*3 با زمینه سفید.

. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق. (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.

. اسکن تمام صفحات شناسنامه 

. اسکن مدارک مربوط به ایثارگری 

. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم 

. اسکن گواهینامه ­های معتبر مورد نیاز.

. اسکن رزومه کاری، سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی 

*متقاضي براي اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه، صفحه اول شناسنامه پدر یا مادر و یا همسر و جهت اثبات محل سکونت سند تک برگ منزل را اسکن و ارسال نماید. 

 

توضیح 1: 

اسکن کلیه مدارک می­بایست با فرمت jpG با حجم 40 کیلوبایت جهت عکس و 100 کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.

تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی­گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می­بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

داوطلبان بايد  پس از ثبت نام به سايت مذكور مراجعه كرده با ورود كد رهگيري از وضعيت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاييديه نهايي ثبت نام خود اقدام نمايند.

توضیح2:

 لازم است  داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده  و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح3:

هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.

توضیح 4:

 در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

·    دريافت كارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طريق سايت karasa.ir ، اعلام می گردد. 

مواد آزمون:

1- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ­های نادرست برگزار می­گردد.

2- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل 40 سؤال عمومی و 50 سؤال تخصصی می­باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامي، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی می­باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصيلي مورد نظر خواهد بود. 

توضیح:

 اقلیت های ديني از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می­باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می­شود. 

اعلام نتایج آزمون:

نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه در پایگاه اینترنتی karasa.ir  متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های 66560465  66530043 -021 اعلام نماید.


جهت دریافت کارت ورود به جلسه کلیک کنید